Оплата і доставка

Способи оплати

Оплата на картку «Приватбанк»
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
Післяплата

Способи доставки

Нова Пошта
100 ₴, Безкоштовно від 5 000 ₴
Відправлять сьогодні
Доставлять за 2–5 днів
Адресна доставка або доставка до відділення.

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за рахунок покупця протягом 14 днів

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в нашому магазині.

Товар належної якості можна повернути або обміняти на товар інших розмірів, форм, забарвлення, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Повернення виконується за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії.

Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

- надані фото товару, де чітко видно дефект;

- є документ, що підтверджує оплату;

- цілісність комплекту не порушено.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (99) 569-21-92, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки сплачує продавець.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.

При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату.

При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем (+380 (99) 569-21-92) для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Кошти будуть відправлені на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови гарантії

Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти;
- фурнітуру (немеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);

Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд;
- застосування виробу не за призначенням.

Датою початку гарантії є дата вказана у товарно-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.

ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.

Якщо ви виявили дефект, потрібно сфотографувати товар так, щоб видно було дефекти та надіслати фото на e-mail etnomoda.ukraine@gmail.com, вказавши номер замовлення. Вам зателефонує представник магазину. За вашим вибором здійснюється обмін товару на аналогічний або повернення коштів.

Ми зацікавленні у тому, щоб кожен наш клієнт залишався задоволений нашою роботою, саме тому робимо усе для того, щоб Ви отримали придбані у нашому онлайн магазині речі якнайшвидше і щоб ці речі повністю відповідали Вашим очікуванням.
Якщо, все ж таки, Вам не підійшов наш товар (не той розмір, не та модель або ж ви отримали не те, на що очікували) - НЕ БІДА !
Ви можете обміняти або ж повернути нам куплену Вами річ із 100% поверненням Ваших коштів.